fredag 15 november 2013

Veckans fönster... ömsint




16 kommentarer:

  1. En riktigt fin bild i sv...och verkligen ömsint!

    SvaraRadera
  2. En riktigt rörande bild! Så ömsint och så vackert!

    SvaraRadera
  3. Här har du verkligen lyckats fint, med både ömsintheten och bilden. Så snyggt porträttet är i svartvitt.
    Svar: du har rätt, mitt fönster är från Gamla Linköping en varm skön dag i somras - känns som en saga idag ;)

    SvaraRadera
  4. Trött litet barn, så sött!

    SvaraRadera
  5. Mor och barn..ja vad kan vara ömsintare ingenting..jättefin bild.

    SvaraRadera
  6. Så mysigt och härligt. Att mysa med barn är det bästa som finns.

    SvaraRadera
  7. Mmmm ... minns känslan! Fin bild!

    SvaraRadera
  8. Härlig bild fin för temat!

    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  9. Att det är ömsint, det finns det ingen tvekan om! Så mysigt.

    SvaraRadera
  10. Ömsint absolut, och t.o.m. kärleksfullt.

    SvaraRadera
  11. Ohh, så mysigt! Jag minns hur gott barnen luktade och hur varmtunga de var när de somnade i ens famn! Nu är de snart större än mig...

    SvaraRadera
  12. Fin bild, men kanske inte så vansinnigt mycket fönster. :-)

    SvaraRadera
  13. Jag ser fönstret i bakgrunden...men mannen med färgsinnet minns jag inte namnet på :)

    SvaraRadera
  14. Vilken lugn, vacker och finstämd bild – i bilder av det slaget kommer svartvitt verkligen till sin rätt!

    Hoppas att du får en fin jul!

    Solsken
    //Linda

    PS! Hittade hit genom Annikas trädgård.

    SvaraRadera