torsdag 30 januari 2014

280: Sortera (30 av 365)


8 kommentarer:

  1. Ja, det borde man göra. De ligger där i kofferten och bara ... väntar på att jag ska ta itu med dem ;)
    Gillar din tolkning av temat - även om den faktiskt väcker mitt dåliga samvete ;)

    SvaraRadera
  2. Den var bra. Vilket evighetsarbete. Vi har inga diabilder, men det finns annat.

    SvaraRadera
  3. Skulle jag också behöva. Och sedan överföra en del till datorn. När skannerns var ny klarade den diabilder, men nu vill en inte längre.

    SvaraRadera
  4. Ser jobbigt ut.
    Men bilden gillar jag: glasögonen fångar min blick direkt!

    SvaraRadera
  5. Oj, här har du att göra förstår jag. Läcker bild.

    SvaraRadera
  6. Oj det här kommer att ta lite tid förstår jag. Härlig tolkning på temat och en jättefin bild

    SvaraRadera
  7. Snygg helhet med de optiska föremålen!

    SvaraRadera
  8. Fiffig lösning på temat och snyggt att du lagt glasögonen på högen. Ja en del diabilder har jag - från 1970-talet. Ska nog ta och scanna dem.

    SvaraRadera