lördag 11 januari 2014

6: Armband (11 av 365)


7 kommentarer:

  1. Hej! Kul att du hittat till min lilla blogg och tack för kommentaren. Här har jag visst hittat till en riktig mästerfotograf, helt underbara, proffsiga bilder! Men det visste du väl redan! Alltid kul att få upptäcka andras bloggar och jag tittar säkert in framöver! Ha en fin lördag!
    Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  2. Fint armband, snyggt fotat.

    SvaraRadera
  3. Jättefint foto och snyggt armband

    SvaraRadera
  4. JA, kort och gott! Och snyggt! Gjort själv?

    SvaraRadera
  5. Undrar som Eva....har du gjort det själv för det ser ut som det är "snott" på ett speciellt sätt...väldigt snyggt!

    SvaraRadera
  6. Jag var och hälsade på dig i fm, och tänkte att jag skulle titta in på temasidan, men sen glömde jag det.
    Lustigt att jag skulle få upp just den bilden:-))) Det ser använt ut armbandet, så du tycker nog om det.
    Kram Karin

    SvaraRadera
  7. Fint armband och vacker närbild på det!

    SvaraRadera