söndag 23 mars 2014

67: Fårskalle (82 av 365)


6 kommentarer:

  1. Jupp :) rätt och slätt! Och en fin sådan - säkert stolt också!

    SvaraRadera
  2. Jag???!!!! tänker fåret ser det ut som :-))))

    SvaraRadera
  3. Fåret ser litet förnärmat ut. Men är det en fårskalle så är det. Det är fint (nu blev du väl glad fåret?)

    SvaraRadera
  4. Mera rätt kan det väl knappast bli på det temat :)

    SvaraRadera
  5. Klockrent och väldigt fin bild med samstämda färger!! :)

    SvaraRadera
  6. Hej Anki! Roligt att du hittar till min blogg;) Jag uppskattar att du tycker om mina bilder....det är så sällan jag får kommentarer om mina bilder som jag älskar. Jag håller med dig google är suveränt då hittar man allt man vill veta;) Ska länka om Merlo slott till detta inlägg också. Ha en fin dag och hjärtligt välkommen åter! Mvh Petra

    Å vilket stiligt får,) Fint fångat. Mvh Petra

    SvaraRadera