fredag 9 maj 2014

361: Ärg (129 av 365)


5 kommentarer:

  1. Vackert ärgad "bytta" att göra fina planteringar i.

    SvaraRadera
  2. De är så vackra de där stora "kastrullerna"!

    Holländarna är ett "cyklande folk" och speciellt i Amsterdam. Där finns det otroligt mycket cyklister som man måste akta sig för - de är värre än cyklisterna här i Stockholm!
    Jag har sett stora cykelparkeringar i Uppsala, men de "kan slänga sig i väggen" - de är små jämfört med de som finns i Amsterdam. Cyklar cyklar och åter cyklar precis överallt!

    SvaraRadera
  3. Så fint med en gammal kruka att ha blommor i!

    SvaraRadera
  4. Ja, verkligen. Jag har en likadan, men inne så den är "bara" brun.

    SvaraRadera
  5. Vilken fin trädgårdsdekoration! Jag har ingen vackert ärgad bytta, men fick nu inspiration vad jag ska göra med mina stora aluminiumkastruller. :-)

    SvaraRadera