fredag 2 maj 2014

99: Hårig (122 av 365)


10 kommentarer:

  1. Perfekt till temat! Härlig hårig filur :D Uppnosig också!

    SvaraRadera
  2. Mina favoritkossor! Tycker de är så häftiga, men jag är glad så länge det finns ett staket mellan mig och dem.

    SvaraRadera
  3. STILIG, så mye HÅR - passer perfekt

    SvaraRadera
  4. De ser så himla gosiga och gulliga ut, men jag har litet respekt för dem trots att jag är bonddotter, men vi hade ju inte sådana kossor ;-))

    SvaraRadera
  5. Första gången jag såg ett sånt kreatur var för över 40 år sedan på en campingplats på Isle of Skye i Skottland. Jag blev förskräckt och fattade inte vad jag såg när jag tittade ut ur tältöppningen en tidig morgon och mötte blicken på ett hårigt vidunder.

    SvaraRadera
  6. Får nog se en hel del håriga kor framöver, då vi ska till Skottland! :-)

    SvaraRadera
  7. Jag älskar alla sorter av kossor, och den där sorten är otroligt gullig... och hårig...

    SvaraRadera