tisdag 15 juli 2014

122: Instrument (196 av 365)


6 kommentarer:

  1. Åh, så vackert det blev med det svartvita och gitarren i färg! :-) Vad använder du när du redigerar så här? Jag kan göra den effekten i mobilen, men vet inte hur man gör i datorn...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag använder Photoscape som redigeringsprogram... där under Filter finns "Utanför region" som jag börjar med... sedan använder jag "Effekt brush" i Tools för att "måla" det som är närmast gitarren med gråton...
      Har du Photoshop så så kan du göra samma sak, fast bättre, men... jag har inte PS längre och minns inte hur jag gjorde... (har slarvat bort licensnumret och i och med flera datorbyten så är det försvunnet...)

      Radera
  2. Svart vit bild med detalj i färg i Photoshop
    http://www.youtube.com/watch?v=dJHnbGDAZ6g

    SvaraRadera
  3. Så läckert med det svart-vita mot den färgade gitarren!

    SvaraRadera