onsdag 12 november 2014

63: Fusk (316 av 365)

Två bilder i en... det kan man väl kalla fusk...

8 kommentarer:

  1. Jodå.....men också lyckoträff.....snygg bild.....=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  2. Så snyggt. Dramatisk men harmoniskt. Det där vill jag lära mig att lägga på lager. Kan bara med text ännu..

    SvaraRadera
  3. Väldigt snyggt fusk - jag hade nog hellre kallat det fotokonst :)

    SvaraRadera
  4. Men så otroligt snyggt. Det fuskas nog en hel del med foton och jag skulle så gärna vilja lära mej hur man gör sånt fusk. Har inte lyckats sätta mej in i photoshops möjligheter.

    SvaraRadera
  5. Men läckert blev det!! :-)

    SvaraRadera
  6. Ha ha det var ett snyggt fusk!

    Svar på att du undrade vad som fanns bakom fönstret i min kondensbild. En blomsteraffär......

    SvaraRadera
  7. Det där skulle jag vilja lära mig. Att lägga lager på lager. Vad använder du för program?

    SvaraRadera